Translate

Thursday, October 19, 2017

האולימפי קריד - הרחבת האולימפי מדליית


האולימפי קריד

"הדבר החשוב ביותר האולימפיים המשחקים הוא לא לנצח, אלא גם לקחת חלק. כשם שהדבר החשוב ביותר בחיים הוא לא הנצחון אלא המאבק. הדבר החיוני הוא לא כבש אלא נלחם היטב." הברון דה קוברטן
 



1 טטיאנה Volosozhar / מקסים Trankov  רוּסִיָה









2 אליונה Savchenko / רובין Szolkowy  גֶרמָנִיָה









3 קסניה Stolbova / פדור קלימוב  רוּסִיָה









4 פאנג צ'ינג / טונג ג'יאן  סין









5 מייגן דוהאמל / אריק רדפורד  קנדה



באנר הרחבה עבור אולימפיאדת החורף קוריאנית 2018 בשעה Pyeong צ'אנג


כפי שנאמר קודם, 5 מדליות להפוך אותו חמש טבעות! השעה להרחבת הגמול עבור המשחקים האולימפיים היא ארוכה, ארוכה איחור. למה אנחנו מחכים? אולי הרביעי יכול לקבל את בדיל, נתך של בדיל, ידוע לקדמונים. וחמישי יכול לקבל את הברזל, משקף את הברזל?


------------------------------------
חמש טבעות = בחמש מדליות
הרוח המקורית של המשחקים החדשים הייתה לבוא יחד בתחרות וקהילה בריאות, לא בהכרח עבור ספירת מדליות. אז הנה הצעה, שכן יש חמש טבעות מדוע לא חמש מדליות?

הרביעי והמקום החמישי ראוי בהחלט משהו על גבורתו שלהם ומאמץ קרוב כל כך! הם אפילו לא צריכים לעמוד על הפודיום או לקבל הניפו הדגלים שלהם. אבל אולי הם יכולים לעמוד בצידי ימניים ושמאליים האיגוף? כמו כן אם זה ספורט קבוצתי אז רק חבר אחד בצוות יכול לעמוד על הפודיום. כאשר האולימפיאדה החלה בשנת 1896 לא היו כל כך הרבה מדינות המשתתפות כמו שלהם הם היום. למעשה שלהם היו רק 14 מדינות, ועכשיו יש מעל 200 מדינות משתתפות.

5 משחק אולימפי טבעות עם 5 מדליות אולימפיות

אז מה היו המתכות להיות מורכבות? זה באמת לא משנה, אבל זה היה הגיוני שיהיה להם מורכב במרכיביה של ברונזה. לכן במקום הרביעי מקבל נחושת ואילו במקום החמישי מקבל פח.

אז זה יגרום 6 th מקום ברווז המזל שפשוט הפסיד בחוץ ..... אבל לא לגמרי!

רעיון נוסף שיביא להתמקד הרחק אובססיה לאומית עבור גביעים, היא תמסור בפרסים על 24 מתחרה מיטב. מאז המשחקים מבוססים על תרבות יוונית מדוע לא תמסור גביעי טבעת אל 24 מתחרים העליונים? רק לחכות עד שאתה שומע איך היינו עושים את זה!



24 טבעות הישג אולימפיות מבוססות על ה יוון דואר אלפבית מאלפא כדי אומגה, עבור 24 המקומות הראשונים.

ראשית זה יהיה לקדם תרבות יוונית, וכך העולם יכיר אותיות יווניות. שנית, כולנו נהנים משחקים בגלל היוונים, שזה הדבר הנכון לעשות כדי לכבד את היוונים. לבסוף כל אלה ספורטאים אשר הקריבו כל כך הרבה בהחלט ראויים משהו. לכן במקום ה -1 מקבל את שאלף טבעת, 2 nd המקום זוכה בטבעת בטא, 3rd מקבל טבעת גמא, 4 th מקבל טבעת דלתא, ו 5 th מקבל טבעת אפסילון בנוסף המדליות שלהם מקבלים כבר. 6 th מקום 24 th לא מקבל מדליה אבל רק טבעות של העמדה שלהם. 6 ה




מקבל טבעת עם תטה עליו תוך 24 th עמדה מקבלת טבעת עם אומגה עליו. האדם או הקבוצה ב 25 th אינו מקבלת טבעת יוונית, אבל רק טבעת משתתף אסימון. 

פעולה זו היא ברוח המשחקים עבור קהילה ותחרות בריאה, וכן בגין ליוונים שהחלו המשחקים האלה. אם זה נעשה, אנשים בכל רחבי העולם בסופו של דבר ידעו את אלפבית היוונית באמצעות אוסמוזה (המילה היוונית האהובה שלי) .

אם הם אי פעם להרחיב את מערכת התגמול במדליית, למה גם לא להכתיר המקום ה -1 עם זר של זיתים מדי? כנראה במשחקים היווניים המקוריים רק הזוכה קבל אסימון ענף הזית הזה. מדליות עבור 1st קל וחומר 2 nd ו -3 היו מכשירים מודרניים. חוץ מזה, כשעל


אולימפית במדליית בפומבי לאחר המשחקים נגמרו היא טיפ טיפה ראוותנית, לא? אולם הספורטאים אשר ממוקמים 24 העליונים עדיין יכולים להשוויץ בחומר שלהם ולתת השראה לאחרים עם "מקום רשמי טבעות אולימפיות עמדה."

הטבעות של אגרוף חמישה מקומות צריכות להתאים לתפקיד במדליית שלהם. לכן במקום ה -1 מקבל טבעת זהב, 2 nd טבעת כסף, 3rd טבעת ברונזה, 4 th טבעת נחושת, ו 5 th טבעת פח. מקומות 6 th ומתחת לקבל טבעת קבועה עשויה מתכת יקרה פחות פח או כמה סגסוגת של זה.


גברים אלו נשים עבדו קשה והקריבו זמן, כסף, והיבטים מסוימים של נעוריהם. הם ראויים משהו. אם כל הרעיונות הללו הם אמצו אז לשעבר אולימפיים ספורטאים יכולים בקלות להראות לאחרים צנועה מזכרת ולעורר השראה.

הם יכולים לשמור על האש של האולימפיאדה זורחת בכל מקום שהם הולכים.

 

הידעת כי הרחבת מערכת התגמול במדליית כבר קרה לקראת האולימפיאדה המודרנית? שתי באולימפיאדה הראשונה באתונה & פריז רק נתנה החוצה מדליה רשמית ראשון ושני. והם לא ימסרו שום זהב. במקום מלכתחילה קיבל מדליית כסף ובמקום השני קיבל מדליית הארד. אם אתה במקום שלישי - קבלת נאדה.

זה לא היה עד האולימפיאדה האמריקנית הראשונה בסנאט לואיס כי מדליות זהב חולקו. אז אם אתה חושב שאנחנו לא צריכים להוסיף מדליות עבור הרביעי או החמישי רק משום שהיא שוברת את המסורת - המסורת כבר שבורה. 


יתר על כן, כאשר אתה עושה את החישוב לגבי היחס של פרסי מדינות משתתפות המשמרת במספרים הוא מדהים. במהלך האולימפיאדה המודרנית הראשונה היו 14 מדינות המשתתפות בתחרות על 2 מדליות (ראשון ושני). זה מוביל 1 מתוך 7 סיכוי לזכות במדליית אקראית. בעיקרון, אם הדברים הובלו סיכוי אומה הספיקו 14% לזכות במדליה. * כשהתחילו לחלק מדליות זהב על המקום הראשון באולימפיאדת סנט לואיס היחס דווקא עלה לכ 1 עד 4, כי לא היו מדליות 3 כדי לנצח עבור 12 מדינות משתתפות (25% סיכוי). הרצה קדימה לאולימפיאדה בריו-2016 עם 206 מדינות משתתפות - היחס של זכייה במדליה הוא כ 1 עד 69. במונחים של אחוזים זה בערך סיכוי 1% של זוכה במדליית.
 

נניח שהם להרחיב עד חמש מדליות עבור חמשת המקומות הראשונים, השינויים יחס כ -1 ל 42, העלאת הסיכוי לזכות במדליית 2% עלובים. אז אם אתם מודאגים כי המתן רביעי וחמישי מדליה תהיה פיחות 1 st , 2 nd או 3 rd - הוא אחוז אחד מזה עניין גדול? 
 

עכשיו כשאתה לחשב 24 הפרסים-האלפבית טבעת עם מספרים אולימפיים 2016-ריו יחס הסיכוי הטהור לזכות בטבעת הוא 1 ל 8.5 - וזה רק 12%. הערה 12% הוא הרבה יותר קרוב ליחס או אחוז המקורי של האולימפיאדה המודרנית הראשונה באתונה.
 

אז למה לא!? תחשוב על כל עבודה קשה והקרבה אלה ספורטאים הכניס האימונים שלהם - את כאב הלב, זמן, דמעות, זיעה, ודם. אין ספק שהם ראויים סיכוי טוב יותר לזכות במדליית או לפחות חוטף אסימון צנוע של מסירות אומץ לבם. הגיע הזמן להרחיב את מערכת תגמול במדליה האולימפית. 
רעיון מורחב עבור הטבעות האולימפיות הוא שכל המשתתפים לקבל טבעת. אם הם למקם 24 ומעלה הם מקבלים מכתב יווני מגולף בו, אם הם המקום ה -5 או שהם גבוהים יותר לקבל מדליה. ספורטאים מציבים 25 או מתחת לקבל טבעת עם לוגו של המדינות המארחות בחירה, אולי השנה, במקום, ואת הלוגו. לפיכך כל הספורטאים מקבלים טבעת, כמה יקבלו את הטבעת משתתף גנריות, כמה יקבל יווני אותיות טבעת, בעוד כמה תקבל זהב נחשק, כסף, ברונזה, נחושת, ואת טבעת פח.  

לבסוף מאז הדגל האולימפי יש חמש טבעות - חמש מדליות לעשות שלמות הרמונית עבור חמש יבשות "רשמי". רעיון זה עולה בקנה אחד עם קריד האולימפי הרשמי:

"הדבר החשוב ביותר האולימפיים המשחקים הוא לא לנצח, אלא גם לקחת חלק. כשם שהדבר החשוב ביותר בחיים הוא לא הנצחון אלא המאבק. הדבר החיוני הוא לא כבש אלא נלחם היטב." הברון דה קוברטן
  


No comments:

Post a Comment